:: sEbagaimaNa AsiNgnya isLam itu dAtaNg, bEgitu jUga kAfiLah iNi, dAgaNg & teRasiNg::

:: sEbagaimaNa AsiNgnya isLam itu dAtaNg, bEgitu jUga kAfiLah iNi, dAgaNg & teRasiNg::
Dikuasakan oleh Blogger.

::Mahabbah::

::Enta Bass Fi Albi::

>> Selasa, 10 November 2015


Dan Izinkanlah aku untuk jatuh cinta berkali kali kepadamu.. Kerana bukankah ada yg mengatakan bahwa cinta akan ada masanya.. Masa ketika rasa itu terhenti.. Jadi ketika rasa itu mulai habis, akan terus bermunculan rasa cinta yg lebih baik, lebih menguatkan dr sebelumnya.. Aku selalu senang melihatmu saat tersenyum dan berbinar binar menceritakan apa impianmu di masa depan, impian yg di dalamnya terselip namaku..

"Ya Allah,,engkau yang telah mempertemukan kami dalam suatu ikatan yang suci, dan indah.Berkatilah suamiku, lindungilah dia..Berikanlah suamiku kesihatan dan kemudahan dalam menjalankan tanggung jawabnya..Berilah kesabaran dan ketabahan dalam memimpin kami..Berilah kebijaksanaan dalam menjalankan tugasnya..Tuntun langkahnya agar mata hatinya senantiasa tertuju dalam kehendakMu.Ya Allah, kukuhkan ikatan kami ,abadikan cintanya untukku kerana-Mu,,berilah petunjuk setiap langkahnya,,sinarilah hatinya dengan cahaya-Mu yang abadi,,bantulah kami untuk melapangkan dada dengan keimanan dan ketaqwaan pada- Aamiinn.

0 comments:

Man Ana?? (^_^)

anak kelahiran negeri tanah sekebun bunga ini di beri nama yg cukup indah, siti nor izliana nordin, merupakan anak ke 6 drp 8 adik-beradik, sekarang sedang belajar di universiti kebangsaan malaysia (ukm) bangi dlm bidang pengajian arab & tamadun islam, pernah melalui detik kenangan indah sebagai pelajar maahad muhammadi (p) dan seterusnya melakar cita-cita murni di maahad rahmaniah 2008.. apa yg dia harapkan adalah sebuah kejayaan yg bakal menjulang nama diri, keluarga, bangsa, agama, dan negaranya

::pr0L0g::


tiada berdaya untuk menulis.
cube untuk ketawa walau perit yg dirasai.
cuba berlaku gembira dgn kesedihan yg diberi.
disaat luaran cuba berlagak
mengatakan senyuman
dalaman menangis tanpa henti.

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP